H-art06-01

BRENG JE TRAINING IN BEWEGING

Kunst als catalisator om te leren

-
I hear and I forget
I see and I remember
I do and I understand

Confucius
-

Breng je training in beweging

Kunst als catalisator om te leren

Werk je als trainer of ben je verantwoordelijk voor opleidingen binnen je bedrijf?
Heeft uw training iets meer nodig dan een powerpoint, een trainer en een klassikale opstelling?

Hebben je opleidingen nood aan:

  1. Een dynamische impuls
  2. Meer beweging (letterlijk of figuurlijk)
  3. Leerspelen
  4. Actieve werkvormen
  5. Trainingsacteurs

Dan gaan wij graag samen met u op zoek naar een gepaste werkvorm.

Aanpak

Samen doorlopen we de trainingsdoelstelling en het bestaande trainingsmateriaal.
We overlopen de huidige ervaringen en de mogelijkheden in functie van locatie, werktijd en deelnemers.

Op deze basis stellen we een uitbreiding, een aanvullende training of nieuwe oefeningen en werkvormen voor.

We bouwen voort op het gedachtengoed van Kolb. We overlopen de verschillende fases uit de leercyclus: zelfbewustzijn, de wil om te leren én de tijd om nieuwe kennis en nieuw gedrag te oefenenen zijn noodzakelijk voor een duurzame ontwikkeling.

Daarnaast houden we rekening met een verschillende voorkeur in leerstijl: doeners en denkers, zij die het graag concreet houden en zij die het liever abstract zien.

Werkvormen

  • Actieve leerspelen
  • Dansoefeningen
  • Theateroefeningen
  • Improvisatie oefeningen
  • Sport en competitie elementen

Doelgroep

  • Learning & Development Managers
  • Coaches
  • Trainers
  • Zelfstandige Trainers

Raadpleeg onze FAQ of
contacteer ons voor meer informatie
of een programma op maat.